Шукати в цьому блозі

Математика

11лютого

Тема уроку.

Письмово віднімання чисел з переходом через розряд

Перегляньте відеопояснення

А тепер виконайте завдання з підручника

С. 68  завдання 6 письмово,
С.70  завдання 13 письмово,
С. 70-71 завдання 15 усно ( за бажанням)


Не забудьте в зошиті відступити 4 рядочки вниз від попередньої роботи і записати:

         11 лютого
Дистанційна робота


Сподіваюсь, у вас все вийде! Успіхів!




11листопада



Д
Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 13 ноя 2020 12:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81217245473?pwd=b00xajZEaTNQOWhCVnFXUmN4NWdHdz09

Идентификатор конференции: 812 1724 5473
Код доступа: Jq3mCy

Робота за підручником с. 94-97

12 листопада

Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 12 ноя 2020 12:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83588217828?pwd=NEZkU2NIUEpBeDU0TzlxTGdEMEVldz09

Идентификатор конференции: 835 8821 7828
Код доступа: F7SZNt

Робота за підручником с. 90-93




11 листопада

Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 11 ноя 2020 12:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83061649180?pwd=Tm9JMUhMaVJ1eTdlUDlQYUJFeWVOZz09

Идентификатор конференции: 830 6164 9180
Код доступа: bF4m6U


Підручник с. 87-89 урок 23








10 листопада


Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 10 ноя 2020 01:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87335204783?pwd=VDBJdE1wemRZb1hTdW1oK2V5WUV0dz09
Идентификатор конференции: 873 3520 4783
Код доступа: 4Uh3Mg

підручник с. 83-86







28 травня


22 травня


Тема уроку.

Підсумкова діагностична робота

Код доступу 8220520
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

21 травня

Тема уроку.

Коло і круг.
(підручник с.221-223)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

Подивіться невеличке відео

Як Ви могли переконатись , круглі предмети оточують нас в житті скрізь. Отже, розберемо детально, чим відрізняється коло і круг.

2 КРОК

Відкрийте підручник на с. 222. Розгляньте довідничок

Для того, щоб перетворити коло в круг, потрібно заповнити весь простір всередині.

3 КРОК

Виконайте усно вправи з підручника на закріплення 
  • с. 222 завдання  № 2. Щоб дізнатися чи правильно порахували, виконайте перевірку: кіл стільки, скільки буде, якщо 25 : 5, а кругів - якщо 56 : 8.
  • с 222 завдання № 3 ,  4 ,6

4 КРОК

Робота в зошиті
  • Запишіть число, дистанційна робота.
  • пропишіть рядочок круглих чисел, починаючи з числа 10.
  • Виконай завдання № 8 письмово.
  • Розв`яжи задачу № 9 повністю ( короткий запис, рішення, відповідь).

Урок завершено! До нових зустрічей!









20 травня

Тема уроку.

Множення і ділення на 10.
(підручник с.220-221)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

Подивіться відеопояснення . Завдання в кінці не виконуйте. Пояснення до 6 хв10 секунди.


Отже, основний висновок з цього відео є в довідничку на с. 220 підручника
Запам`ятайте його.

2 КРОК

Користуючись довідничком і отриманими знаннями порацюйте з завданнями з підручника .
  • с. 220 Завдання 2 письмово за зразком,
  • с. 220 Завдання 3 письмово. Записати отримані числа в 2 рядочки.
  • с. 221 завдання 5, 7, 8 запишіть у вигляді прикладів. Короткий запис і відповідь писати не треба.
  • с. 221 Завдання 9 письмово. Пригадайте , що таке периметр, як знайти периметр і запишіть.
  • Інші завдання з уроку виконуйте за бажанням.

Урок завершено! До нових зустрічей!


19 травня

Тема уроку.

Закріплення множення і ділення на 1. Множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
(підручник с.218-219)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

Згадайте правила множення і ділення з нулем і 1, які Ви вивчили на попередньому уроці. Вони є в довідничках на с. 218 і 219 нашого підручника


Опираючись на ці знання , виконайте наступні завдання.

2 КРОК

Робота з підручником

  • с. 218 Завдання № 2 письмово,
  • с. 218 Завдання № 3 письмово,
  • с. 219 Задача № 5 усно, записати лише вираз за схемою 
  • с. 219 Завдання № 9 письмово.
  • всі інші завдання  на с. 218-219 виконуйте за бажанням.

Урок завершено! До нових зустрічей!


18 травня



Тема уроку.

Множення і ділення на 1. Множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
(Відеозавдання)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

Розглянь відеопояснення, виконай завдання, які в ньому пропонують,  в зошит.





У відео сказано, що на нуль ділити неможна! Але не сказано чому.
 Подивіться наступне відео, і зрозумієте.


Урок завершено! До нових зустрічей!







15 травня


Доброго дня, любі діти!
Сьогодні не буде нової теми, а буде лише тест на закріплення таблиць множення і ділення. Нагадую, що в тесті є лише одна спроба, але після проходження , Ви зможете побачити правильні відповіді.
Бажаю  успіхів!
Код доступу 947117
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

14 травня


Тема уроку.

Таблиця множення і ділення числа 8 і 9.
(Підручник с. 216-217)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Пропиши цілий рядочок  числа 8
  • Другий рядочок числа , яке на 1 більше , ніж в попередньому рядку.

2 КРОК

с. 216 Завдання № 2 письмово 

3 КРОК

Розглянь таблицю множення   числа 8 із завдання № 3 . Зверни увагу, що нових прикладів всього 3 ( вони не виділені зеленим ), всі інші  уже нам відомі.
Отже, добре запамятати треба ті вирази, які не виділені зеленим. Запишіть їх у зошит.


А тепер таблицю множення числа 9.  І Ви побачите, що невідомі тут всього 2 останні приклади.
Їх запишіть поруч з попередніми в другий стовпчик  і запамятайте.


4 КРОК

  • Користуючись табличками множення і ділення , запишіть і порахуйте приклади із завдання № 5 на с. 217
  • Розвяжи задачу № 7 на с. 217, короткий запис якої виглядає так:
  • Виконай у зошит геометричне завдання № 8 на с. 217

5 КРОК

А наступний тренажер допоможе Вам навчитися швидко рахувати. Це завдання усне.



Урок завершено! До нових зустрічей!




13 травня 

Сьогодні ми закріпимо дві попередні теми і
 виконаємо аналогічні завдання тим , які були на попередніх двох уроках. 
Виконуйте завдання, які є в наступному відео.

Та спочатку відкрийте зошит, запишіть число і дистанційна робота.


А хто бажає, можете ще й наперед вивчити таблицю множення чилса 8 . Можливо, комусь в цьому допоможе пісенька-помічниця




Урок завершено! До нових зустрічей!










12 травня

Тема уроку.

Таблиця множення і ділення числа 7.
(Підручник с. 214-215)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Пропиши цілий рядочок цифри 7.

2 КРОК

Продивись відео,  виконай всі завдання  з відео усно. Вони  допоможуть тобі  виконати письмові завдання з підручника пізніше.


3 КРОК

Попрацюй з підручником 

  • с. 214 Завдання № 7 письмово . Зразок: Якщо в = 2, то  2 . 2 . 7 = 28
  • с. 215 Завдання №  5  письмово.
  • с. 215 Задача  №  6 письмово.
  • с. 215 Задача № 7 розглянь усно обидва способи.
  • інші завдання з цих сторінок виконуйте за бажанням.

4 КРОК

      Як і інші таблиці, табличку множення числа 7 треба вивчити напам`ять.   Можливо комусь допоможе в цьому пісення у відео нижче



Урок завершено! До нових зустрічей!

                      

8 травня



Тема уроку.

Кратне порівняння чисел.
(Підручник с. 212-213)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Виконай усно завдання № 1 на с.212.

2 КРОК

  • Розглянь  задачу № 2 на с. 212.
  • Подивись відеопояснення. 

Висновок у довідничку на с. 213
Додам до цього визначення : Треба більше число поділити на менше


3 КРОК

Користуючись отриманими знаннями про кратне порівняння чисел, розвяжи 

  • с. 213 задача  № 3 письмово.     Зверни увагу на задачу  2) в цьому номері. Вона на 2 дії.  Короткий запис до неї виглядає так:  

  • Виконай завдання № 4 письмово за зразком в підручнику.
  • Завдання № 5 усно



Урок завершено! До нових зустрічей!










7 травня.

Доброго дня, любі друзі!
Сьогодні нової теми не буде, а будуть лише ігри -тренажери з математики на знання таблиці множення і ділення числа 6.
Ви вже грали в схожі ігри, тому зрозумієте , що треба робити.
Якщо задання зразу не з`явилося, трішки почекайте, нехай завантажиться.
Обов`язково пишіть своє прізвище і ім`я на початку гри.
Успіхів і перемог!


6 травня



Тема уроку.

Таблиця множення і ділення числа 6.
(Підручник с. 210-211)

Приготуй для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Згадай правила знаходження невідомого діленого і дільника 


  • А тепер усно знайди невідомі числа у завданні № 1 на с. 210.

2 КРОК

Ознайомся з таблицею множення числа 6  на с.210. 
Таблиця ділення на 6 випливає з таблиці множення на 6
Відео нижче допоможе швидше запам`ятати таблицю.




3 КРОК


  • За допомогою таблиці множення і ділення виконай завдання № 3 на с. 211 письмово, згадавши правило , як знайти невідомий множник.
  • Розв`яжи задачу № 4 на  с. 211 за таким коротким записом: 
30 тістечок - 6 пакетів
? тістечок - 1 пакет
? тістечок - 2 пакети 
Зверни увагу, в задачі 2 питання, отже, і дїї буде 2.

  • Обчисли вираз зі змінною із завдання № 6 письмово за зразком:
а : 6  . 3
Якщо а = 18, то 18 : 6 . 3 =  ?
Якщо а = 36, то   ...                  
Якщо а = 54 , то  ...                  


  • Завдання 5, 7, 8 - за бажанням. 

Урок завершено! До нових зустрічей!

5 травня



Тема уроку.

Знаходження невідомого дільника..
(Підручник с. 208-209)

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Відкрий підручник на с. 208. Письмово   виконай завдання  № 1., № 2
  • Зверни увагу на довідничок 

  • Згадай як називаються числа при діленні.

2 КРОК

Розглянь  завдання № 3. 


Тут відомі ділене і частка. Невідомий ДІЛЬНИК. Сьогодні ми розглянемо як знайти невідомий дільник. Для цього треба розглянути і вивчити правило з довідничка на с. 209


Користуючись цим довідничком, назвіть невідомий дільник в кожному прикладі № 3

3 КРОК

Робота над задачами
с.209 задача № 4, усно,
с. 209 задача № 5  письмово, записавши такий короткий запис:
20 пасажирів - ? таксі
4 пасажири - 1 таксі,
с. 209 задача № 6 письмово, зробивши самостійно короткий запис так ,як це записано в попередній задачі.

4 КРОК

Перевірка ділення  множенням і навпаки.
Ознайомтесь  з визначенням ще одного довідничка 
Користуючись довідничком, виконайте письмово завдання № 8 за зразком.

А завдання  9, 10 , 11 за бажанням.


Урок завершено! До нових зустрічей!

 

4 травня

Щиро вітаю Вас, любі друзі!
Продовжимо наші заняття з математики.


Тема уроку.

Знаходження невідомого діленого.
(Підручник с. 207-208)

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Відкрий підручник на с. 207Усно  виконай завдання  № 1.
  • Згадай як називаються числа при діленні.

2 КРОК

Сьогодні ми навчимося знаходити невідоме ділене. Для цього подивіться відеопояснення.


Отже, правило з довідничка на с. 207 необхідно добре вивчити

3 КРОК

Закріпимо уміння знаходити невідоме ділене
Робота з підручником
с. 207 Звдання № 4 письмово,
с. 207 Задача № 2 усно,
с. 207 Задача № 5 письмово з таким коротким записом:

1 браслет - 9 б.
3 браслети - ? б.
с.208 Задача № 6 за бажанням,
с. 209 Завдання 7 письмово.

Урок завершено! До нових зустрічей!







30 квітня


Доброго дня!
Продовжуємо нашу роботу на сторінках математики.

Тема уроку.

Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах.
(Підручник с. 205-206)

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Відкрий підручник на с. 205. Письмово в зошит виконай завдання  № 1.

2 КРОК

Подивіться відео і запамятайте,що означає "Зменшити або збільшити число В кілька разів"


3 КРОК

Усно розглянь задачу  № 2 на с. 205. Прочитай довідничок.
с. 205  Завдання  № 3 усно,
с. 206 завдання № 4 письмово.

4 КРОК

Подивись відео про порядок дій у виразах


5 КРОК

Робота з підручником.
с.206 завдання  № 5 письмово,
с. 206 завдання № 7 письмово,
с. 206 завдання 6,8,9 усно за бажанням.



Урок завершено! До нових зустрічей!


28 квітня

Добрий день, любі друзі!
Вчора Ви познайомилися з дією ділення. Сьогодні ми продовжимо  працювати з діленням. будьте уважні, ми починаємо.


Тема уроку.

Дія ділення. Задачі. Таблиці ділення. (Підручник с. 202-204)

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК

  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Випиши в рядочок тільки ті числа, які є добутками в таблиці множення числа 5
5   10  13   15   18   20   22   23   25    30   34   35   40   44  45  50

2 КРОК

Робота над задачами

Розгляньте дві задачі, які розвязуються дією ділення:
  1. задача на поділ на рівні частини,
  2. задача на вміщення.

Порівняйте з наступною задачею


3 КРОК

Робота з підручником 
  • с.200 Задача 8. письмово,
  • с.202 завдання 3 письмово 
  • с. 202 завдання 5 усно,( табличку ділення можна вивчити, але необов`язково)
  • с. 203 завдання 6 письмово.

4 КРОК

Повторення і закріплення таблиці множення числа 5.
Пропоную дуже цікаву гру-тренажер таблиці множення 5, впевнена, Вам сподобається




Урок завершено! До нових зустрічей!




27 квітня

Добрий день! Рада вітати Вас на сторінці математики!
Сьогодні дуже відповідальний урок, бо ми вивчимо нову дію. Тому треба зібратися і бути дуже уважним. Якщо готові, то почнемо!


Тема уроку.

Дія ділення. Ділене, дільник, частка. (Підручник с. 198-201)

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК  

Перш ніж почати, повторимо, що ми знаємо про множення. Для цього пройдіть невеличкий тест. Зверніть  увагу, що в ньому дається лише одна спроба, тому будьте уважні.

Код доступу 122049
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



2 КРОК

Подивіться відеопояснення про те, що таке дія ділення і як називаються числа при діленні. Записувати в зошит нічого з відео не треба. Головне, уважно слухайте

Якщо Ви не можете поділити зразу на частини, розкладайте по одному так, як це робив Равлик з печивом.



3 КРОК
Потренуємось.
  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Подивись наступне відео і запиши те, що в ньому попросять. Не забудь, що можеш зупиняти відео, якщо не встигаєш

4 КРОК
Робота над задачею
Підручник с. 199 Задача 3.
Короткий запис там є. Треба зробити малюнок , записати короткий запис , рішення і відповідь.




5 КРОК
За бажанням можна виконати завдання 4 і 5  на  с.199   


Сподіваюсь, Ви все зрозуміли. Якщо ні, не засмучуйтесь, ми ще будемо повертатись до цієї теми. 

Урок завершено! До нових зустрічей!




24 квітня

Вітаю Вас , любі другокласники! Продовжуємо вивчати таблицю множення. Сьогодні закріпимо таблицю множення числа 5. 

Тема уроку.

Розкладання числа на множники. Задачі.

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК  
  • Відкрий підручник на с. 194-195
  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Випиши  в рядочок всі добутки, які отримаємо в таблиці множення числа 5:
5    10     12     15     20     24     25      30     31    35    40    45    50

2 КРОК
Попрацюй з підручником усно:
с. 196 Завдання 1, 2 .


3 КРОК
Розкладання чисел на прості множники

 
Розглянемо складене число 24.
Його можна записати як добуток двох множників, наприклад,
24 = 6 · 4.
Кажуть, що число 24 розкладено на два множники  –  6 і 4.

Розкласти число на прості множники означає записати його у вигляді добутку простих чисел.
Будь-яке складене число можна подати у вигляді добут­ку простих чисел, тобто розкласти на прості множники.

Наприклад,

10 = 5





Отже,

 спробуйте розкласти на множники  числа в завданні №3 на с.197 і завдання 7 на с. 198. Запишіть за зразком.



4 КРОК
Робота над задачею

Задача 5. с.197






Цей короткий запис нагадає , що в ньому 2 знаки питання, тому задача буде розв`язуватись двома діями. 



Задача 6 с. 197  за бажанням.


Урок завершено! До нових зустрічей!






23 квітня

Вітаю Вас на сторінці математики. Продовжуємо вивчати таблицю множення. Сьогодні вивчимо таблицю множення числа 5. 

Тема уроку.

Таблиця множення числа 5.

Приготуйте для уроку зошит і підручник.

ВЧИСЬ
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно, 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки,

·         відпочивати після кожного кроку.

1 КРОК  
  • Відкрий підручник на с. 194-195
  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Пропиши рядочок чисел так , як ми робили це в класі. 
0   5   10 , тобто додаючи 5 до попереднього числа, поки не скінчиться рядочок.

2 КРОК  
  • Попрацюй усно над завданням підручника с. 194    № 1,
  • № 2  виконай письмово,
  • № 4 усно
3 КРОК

Переглянь відео  і усно виконай завдання з нього


Записувати таблицю в зошит не треба, а от вивчити її треба . І знову в пригоді стане пісенька.

4 КРОК




5 КРОК .
Зроби паузу. Відпочинь.



6 КРОК . Закріплення

Ти вже, мабуть , звернув увагу, що добутки в таблиці множення числа 5 закінчуються на 5 або 0. Це полегшить запам'ятати таблицю.


Завдання з підручника с. 195

Задача № 6

Запиши короткий запис задачі в зошит.

План розвязання.
1) Скільки гілочок у Степанка?
 2) На скільки гілочок менше у Марічки, ніж у Степанка?
Запиши розвязання в зошит.



Задача №9 . 

Розвяжи задачу письмово. Короткий запис не записуй.



Завдання № 7, 8 усно і за бажанням.


Урок завершено. До зустрічі.



22 квітня

Добрий день, любі другокласники!
             Сподіваюсь, Ви вивчили табличку множення числа 4, бо сьогодні вона Вам згодиться. Адже сьогодні урок-гра, на якому вам нічого не треба буде записувати в зошит, навіть не треба буде відкривати підручник. Сьогодні ми тренуємось використовувати табличку множення в грі. 
            Я завантажила тренажер і три гри. Якщо вони не з`явилися одразу, почекайте , вони трошки довше грузяться, але будуть точно.
            Можете проходити їх декілька разів, гра сама вибере Ваш кращий результат і занесе його в таблицю лідерів. Таблицю лідерів можна буде подивитись після закінчення кожної гри, але потрібно буде надрукувати своє прізвище  , яке записане на початку кожної гри. 
Успіху!


Спочатку повторіть табличку за таким тренажером

Далі ігри.
Прошу записувати в графі "Любое имя" своє прізвище.








 21 квітня

Добрий день, мої любі учні!
Сьогодні розпочинаємо новий навчальний тиждень. Сподіваюсь, він буде цікавим.

Перш ніж розпочати , давайте повторимо таблицю множення числа  3. Для цього пройдіть неважкий тест

Код доступу 493785
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Тепер можна крокувати далі.Отже,

Тема уроку.

Таблиця множення числа 4.
Вирази зі змінною.
Щоб вивчити цю тему , звернемося до відеоуроку нижче. Виконуючи всі завдання , Ви зможете освоїти знання сьогоднішнього уроку.

Для тих, хто працює за підручником, відкрийте зошит, запишіть число, дистанційна робота і виконайте такі завдання.
Підручник с.191-192


  • Завдання 1 письмово (записати так:

         2 * а
         Якщо а= 5, то 2 * 5=10.


  • завдання 3, 4, 5  усно(таблицю на 4 записувати не треба),
  • завдання 6 письмово,
  • задача 7 письмово (розбір є у відеоуроці),
  • завдання 9 усно(за бажанням)
І обов`язково треба вивчити табличку множення числа 4. Цьому знову в пригоді стане пісенька


Урок закінчено.
Успіхів! Якщо потрібна допомога, звертайтеся!





16 квітня

Добрий день, мої другокласники!
Ви вже знаєте таблицю множення числа 2. Тепер можна крокувати далі.Отже,

Тема уроку.

Таблиця множення числа 3. Розкладання числа на множники. Поняття "удвічі", "утричі".


ВЧИСЬ·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки

·         відпочивати після кожного кроку 
1 КРОК  

  • Відкрий підручник на с. 187
  • Відкрий зошит, запиши число , дистанційна робота.
  • Пропиши рядочок чисел так , як ми робили це в класі. 
0   3   6, тобто додаючи трійку до попереднього числа, поки не скінчиться рядочок.

2 КРОК  
Подивись відео, але не все , а тільки до 3.30 хвилини. Далі йде мова про ділення, а ми його вивчимо пізніше.



3 КРОК

Записувати  табличку множення на 3 записувати не треба, вона є в підручнику с. 187. Але вивчити її портрібно . В цьому знову стане в пригоді пісенька в наступному відео


4 КРОК
За допомогою таблиці множення числа 3 виконайте такі завдання з підручника

с. 188 завдання 2 письмово,
с. 188 задача 6 усно. Зверни увагу, що
 УДВІЧІ БІЛЬШЕ - ЦЕ ПОМНОЖИТИ НА 2,
 УТРИЧІ БІЛЬШЕ - ЦЕ ПОМНОЖИТИ НА 3.
с. 188 завдання 7 письмово,
с. 188 задача 8 письмово.
       Підказка :         Коротка умова буде з фігурною дужкою, бо питають "Скільки всього?"


  • Урок завершено!
  • ВІДПОЧИВАЙ !

Нижче представлені цікаві тренувальні вправи на знання таблички множення на 2.

Перед тим , як почати гру, уважно прочитай завдання на цій чорній рамочці. Коли будеш відповідати правильно, автоматично за кожну відповідь тобі будуть нараховуватись бали. Після закінчення гри можна подивитись чи ввійшов ти в десятку лідерів за кількістю балів. Для цього треба буде натиснути кнопку "Лідери" і записати своє ім`я за таким посиланням  Результати " Проткни шар" .Ти можеш проходити декілька разів, система вибере сама твій найкращий результат. Успіхів!



Для гри "Игровое шоу" треба зафіксуватися за таким посиланням Результати "Игровое шоу"

14 квітня


Добрий день, друзі!
Сподіваюсь, пісенька допомогла вам вивчити талблицю множення на 2. Бо вона сьогодні стане в пригоді , щоб виконати завдання з сьогоднішньої теми. Бажаю успіху!



Тема уроку.

Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників.

ВЧИСЬ·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно 

·         робити зупинку, щоб виконати вказівки

·         відпочивати після кожного кроку 
1 КРОК   1. Повтори вивчене на попередньому уроці.
Код доступу 741472
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


3. Відкрий підручник на с.184. 

4. Відкрий зошит і запиши (число і назву роботи : 14 квітня. Дистанційне навчання) 

 Прочитай завдання 1 і запиши в зошит в рядочок.

5. Порахуй усно ріжки тролейбуса із завдання 2.

6. Прочитай довідничок на с.185. Запам’ятай в якому порядку виконуються дії у виразі на декілька множників.

випий води, 


·         зроби декілька вправ 



2 КРОК
  1. Переглянь відео уроку, поглиблюючи свої знання про переставний закон множення та про те, як збільшити число у декілька разів.
  2. Розглянь завдання 6 на с. 186 і запиши його в зошит.
  3. Письмово розв`яжи задачу 8, порахуй, скільки шпаківень відремонтували столяр і Максим разом .
4.   Прочитай завдання 9. Обчисли усно вирази і дізнайся номер телефону столяра, який навчає дітей майструвати шпаківні. (за бажанням)


ДАЙ ДВІ ВІДПОВІДІ: 

·         Збільшити число у декілька разів, означає …. ?    

·         Яке завдання було виконувати найцікавіше? 

  • Урок завершено!
  • ВІДПОЧИВАЙ !



13 квітня

Добрий день, друзі!
Ми вже знаємо, що таке множення. Сьогодні продовжимо опановувати цю тему. І саме на цьому тижні ми почнемо вивчати таблицю множення.

Для початку подивіться  це відео.  Воно допоможе попрацювати над сьогоднішніми сторінками підручника 180-182. Слухайте і виконуйте завдання так, як пропонується в відео. Але не всі завдання з відео треба записати . Отже , уточнюю:
с. 180 завдання 1 усно,
с.180 завдання 2 письмово,
с.181 завдання 4 - 5  усно, записувати таблицю не треба,
с. 182 задача 5 письмово( в відео є розбір),
с. 182 правило про порядок дій прочитати
с. 182 завдання 7 письмово



 

Для того, щоб довго не рахувати , всі намагають вивчити таблицю множення напам`ять. Це треба зробити і Вам. А щоб легше вчилося, її можна вивчити за допомогою такої пісеньки


Бажаю успіхів!

10 квітня


Так як на цьому тижні Ви дуже сумлінно попрацювали, то сьогодні завдання тільки на закріплення теми "Множення". 
Пропоную тест, але будьте уважні, бо деякі питання  "заплутані".

Код доступу 505908
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua  

Бажаю успіху, а я допоможу,якщо треба.


9 квітня

Я  сподіваюсь, що кожен з вас зрозумів, що таке множення. Сьогодні ми закріпимо наші знання з цієї теми. Для повторення подивіться , будь ласка, відео за цим посиланням

За підручником  ми попрацюємо на с. 178-180
с. 178 завдання 1  розв`язати  письмово так само, як і задачу на відео (передостання),
с.179 довідничок вгорі - запам`ятати, як називаються числа(компоненти) при множенні(обов`язково),
с. 179 завдання 4 усно,
с. 179 довідничок, запам`ятати переставний закон множення,
с.180 завдання 5  письмово,
с. 180 завдання 6,7 усно за бажанням .

8 квітня

Сьогодні дуже важлива тема, про яку ви , мабуть, уже чули. Ця тема називається "Дія множення". ( Підручник с.176-178)
Якщо бути уважним, то  ви зрозумієте, що тема зовсім не важка, а, навпаки, створена для того, щоб полегшити  рахування.

Пояснення до теми прослухайте за посиланням

В підручнику  на с. 176 є пояснення.
Головне,що треба запам`ятати :

1. Множення - це додавання однакових чисел.

2. Перше цифра  в прикладі на множення  ( 2 . 5) означає ЯКЕ число взяли (2),
 а друга - СКІЛЬКИ РАЗІВ його  додоли(5).
 Тобто , двійку додали 5 разів 2+2+2+2+2.

Завдання , які треба виконати, щоб краще зрозуміти дію множення:
с.176 завдання 1 усно,
с. 176 завдання 2 письмово,
с. 177 завдання 3 письмово,
с. 177 завдання 4 усно,
с. 177 завдання 5 письмово,
с. 178 завдання 7 письмово.

Якщо виникнуть питання, я на зв`язку, буду рада допомогти. 

7 квітня


За цими посиланнями ви знайдете відеопояснення до теми уроку

Це пояснення до с.173-175 в підручнику. Отже, хто працює лише за підручником, пояснення є на цих сторінках в підручнику.
Письмово завдання 9 на с. 175. Інші усно ( за бажанням)
Тест на закріплення за таким посиланням
Код доступу 621590
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


16 березня


Математика
Сьогодні робота з підручником урок 63 с. 137-138
Записати в зошит
18 березня
Дистанційна робота
І попрацювати над завданням 1 (усно),  завдання 2 - усно розглянути способи ( дітям вони вже знайомі) і приклади в кольорових рамочках вирішити будь-яким із цих способів, яким дітям зручніше.
Задача 4 с.139
Короткий запис:
Було - 60м
Розчистили - ?, 45м і 6м
Залишилося - ? (Це я для батьків написала, бажано, щоб діти короткий запис зробили самі)
А далі способи рішення по схемах, бажано обидва. Так і писати"І спосіб", потім ІІ спосіб. І в кінці відповідь.

17 березня

Тести на повторення і закріплення
Доброго ранку. Продовжую дистанційне навчання. Пропоную тест за цим посиланням. Дітям цікаво, можливо ,деякі завдання важкуваті, але це тільки додає бажання їх вирішити. Бо в кінці тесту є оцінка роботи. Спробуйте

18 березня


Тепер математика
Працюємо з підручником с. 140-142, урок 64.
Завдання 1 усно.
Завдання 3 , усно розглянути способи віднімання, письмово розв'язати приклади в кольорових рамочках будь-яким способом, який найлегший дитині.
Обов'язково записати в зелений зошит число і дистанційна робота.
Завдача 2
Даю короткий запис для батьків:

Потім тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/povtorennya-dodavannya-i-vidnimannya-53295.html

19 березня

Тест. Математична розминка.


20 березня



Пропускаємо все аж до с 150 в підручнику. ( Все, що пропустили, можна використовувати для додаткової роботи, якщо є бажання)
На с 150
Завдання 1 в зошиті. Від попередньої роботи відступити 4 клітинки вниз, записати число, дистанційна робота і виконати рішення.
Завдання 2
Розглянути способи рішення і письмово розв'язати приклади в кольорових рамочках будь-яким способом,який найлегший дитині.

Потім тест
https://naurok.com.ua/test/start/55901

На канікулах можна виконувати м
завдання  математичної гри за посиланням
https://logiclike.com/uk/cabinet#/course/logic
Це за бажанням
 Вдалих канікул!


23 березня


Добрий день, шановні батьки і найкращі діти!
Я думаю, Ви всі дуже скучили за уроками(flirt)
На цьому тижні попробуємо різні види завдань.

Сьогодні я не буду давати багато писати, будемо більше працювати усно. Отже,

Математика.
Спочатку треба подивитися відеопояснення всіх видів додавання і віднімання, які вчили. А останній вид добре прослухати, щоб запам'ятати як це робиться .
https://m.youtube.com/watch?v=77hxGqO90fk&ю=share
https://m.youtube.com/watch?v
77hxGqO90fk&ю=share

Після цього треба зробити тест за посиланням, який зроблений за сторінками нашого підручника с.153.
https://naurok.com.ua/test/start/93523

А в зошиті виконати завдачу 4 з с. 152. Для допомоги я даю короткий запис задачі


31 березня


Доброго ранку!
Завдання на сьогодні.

Математика
В підручнику с.156-157. Тема може здатися незрозумілою, але тільки на перший погляд. Головне, вдумливо прослухати пояснення на відео.
Письмово в зошиті виконати тільки завдання 2, 3, 5. Завдання 4 усно.

Потім тест на закріплення
Код доступу 899285

 використати цей код,
відкривши посилання
Код доступу 899285

 використати цей код,
відкривши посилання


1 квітня


В цьому дистанційному уроці хороше пояснення теми. Трошки уточню, що робити письмово, а що усно.
Завдання 1,2 письмово
Завдання 3  усно
Задача 4 прослухати розбір задачі, але не записувати.
Задача 5зробити письмово за аналогією задачі 4
Завдання 6,7 за бажанням, або замість них можна виконати цікаве завдання за цим посиланням
Можна розглянути цей самий урок у вигляді дорожної карти, по якій рухаються діти , виконуючи завдання. Він за таким посиланням
дуже цікаво, подивіться

2 і 3 квітня


Сьогоднішня тема розрахована на два уроки, тобто, на сьогодні і на завтра. Тому , завдання можна розподілити на 2 рази.
Прослухати пояснення можна за таким посиланням
В ньому ж є і записані всі вправи , які потрібно буде виконати в зошиті. Я корегую завдання, трошки менше даю письмових завдань
Отже,
ст. 162 № 6,7 не виконуємо (або за бажанням),
ст. 163 № 2 (усно),
ст. 164 № 5 (записати . поставивши знаки більше, менше або =),
ст. 165 №1 (письмово),
ст. 166 № 2 (письмово),
ст. 168 можна виконувати всі завдання як закріплення усно( за бажанням)

Після вправ у зошиті пропоную цікавий тест на закріплення теми. 
.Код доступу 950627
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Він буде відкритий цілих 5 днів, тому у Вас буде достатньо часу.
Якщо виникнуть питання, я на зв`язку. 
 Бажаю успіхів !

6 квітня

Добрий день, шановні діти та батьки. Сьогодні ми продовжимо нашу роботу  над вивченням часу. пропоную послухати пояснення на відео за посиланням
Це пояснення до с. 169- 172. 
Письмово  в зошиті потрібно буде виконати  
завдання 3 (с. 169, записати у вигляді прикладів),
 інші завдання можна зробити усно за бажанням.
А на звкріплення тест
Код доступу 178007
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



7 квітня

За цими посиланнями ви знайдете выдеопояснення до теми уроку

Це пояснення до с.173-175 в підручнику. Отже, хто працює лише за підручником, пояснення є на цих сторінках в пыдручнику.
Письмово завдання 9 на с. 175. Інші усно ( за бажанням)
Тест на закріплення за таким посиланням
Код доступу 621590
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Немає коментарів:

Дописати коментар