1. Прочитайте оповідання «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо).
2. Перевірте , чи правильно розумієте значення слів, які зустрічаються у оповіданні за такими поясненнями
3. Знайдіть в тексті пояснення до малюнків нижче
4. Спробуйте переказати оповідання за лінією часу. що ви бачите нижче.
Запишіть план до оповідання у зошит. (Придумайте заголовок до кожної події оповідання на лінії часу, це і буде план)
На цьому урок завершено! До нових зустрічей!
31 березня
Тема. Сполучник.
«Малий і Карлсон, що живе на даху»
частина 2
підручник с. 69-71
1. Щоб повторити, про що прочитали в першій частині, виконайте тест за посиланням
2. Прочитайте частину 2 твору " Малий і Карлсон , який живе на даху"
на с. 69-71 в підручнику
3. Знайдіть в тексті відповіді на такі питання і запишіть їх у зошит. Обведіть сполучники у відповідях.
Питання :
1.Що зробив Малий, коли загорілася машина?
2. Випишіть речення, яке йде наступним після цього: Малий не міг сидіти спокійно- адже горіла його полиця!
3. Що відповів Карлсон Малому на такі слова :
- У тебе є хатка на даху? І в ній кілька тисяч парових машин? О, як би я хотів подивитися на твою хатку!- вигукнув Малий. ( Виписати як репліку, тобто, з усіма розділовими знаками)
2. Випишіть речення, яке йде наступним після цього: Малий не міг сидіти спокійно- адже горіла його полиця!
3. Що відповів Карлсон Малому на такі слова :
- У тебе є хатка на даху? І в ній кілька тисяч парових машин? О, як би я хотів подивитися на твою хатку!- вигукнув Малий. ( Виписати як репліку, тобто, з усіма розділовими знаками)
Бажаю успіху!
19 березня
1. В хрестоматії прочитати оповідання " Найдовші вуса" на с. 101-105.
2. Виконати тест до нього за посиланням
Код доступу 2136370
Бажаю Успіху!!!
16 березня
Завдання для самостійної роботи.
1. Виконайте тест по темі " Дієслово" за таким посиланням
Код доступу 1260967
2. Прочитайте оповідання Дмитра Кузьменко " Чим корова не собака" у хрестоматії на с. 89-91.
3. Виконайте тест до оповідання за таким посиланням
Код доступу 9001578
Успіху!
11 лютого
Тема:. Числівник
Сьогодні розпочнемо вивчати нову самостійну частину мови.
Перегляньте невеличка відеопояснення, натиснувши на посилання
Понятия про числівник
В зошит запишіть
11 лютого
Дистанційна робота
І виконайте завдання з підручника
С. 26 Вправа 1 (письмово),
С.27 Вправа 3 (письмово).
А потім виконайте тест до оповідання " Як ми бюджет формували" за таким кодом
Код доступу 5212428
Успіху!
22 січня
Тема. Повторення і закріплення теми "Іменник"
Згадайте все. що ми вчили про іменник за допомогою цього невеличкого відео
А тепер виконайте тест за посиланням нижче.
Його треба виконати сьогодні до 21.00
Код доступу 6727143
Успіху!
21 січня
Тема. П`єса. Особливості жанру.
підручник с. 106 - 109
Згадайте основні поняття уроку
Спочатку прочитай слова, які в ній зустрічаються, і їх значення.
13 листопада
Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 13 ноя 2020 01:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89161778868?pwd=eWF5SkluUUQrVFhreVp5K1Q0aFFmUT09
Идентификатор конференции: 891 6177 8868
Код доступа: 6ac91k
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 13 ноя 2020 01:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89161778868?pwd=eWF5SkluUUQrVFhreVp5K1Q0aFFmUT09
Идентификатор конференции: 891 6177 8868
Код доступа: 6ac91k
Робота з підручником с.46-47
12 листопада
Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 12 ноя 2020 01:15 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81578851509?pwd=VHhsdzdUWEJUZEFxa05xWFpRSmdMZz09
Идентификатор конференции: 815 7885 1509
Код доступа: NRJ873
українська мова
Робота з підручником с.45-46
11 листопада
Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 11 ноя 2020 01:15 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86560699242?pwd=enFpVlBrRmZPeGxxczRiSmpuZXUzQT09
Идентификатор конференции: 865 6069 9242
Код доступа: 1yRjpM
Українська мова
Тема. Чергування голосних у коренях слів
підручник с. 43-44
- Якими справами сьогодні займаються
наші котик Фантик та мишеня Фурчик? ( с. 43 підручник)
- Що таке чергувати? (Чергувати – це заміняти одне
одного)
- Сьогодні на уроці української мови ми поговоримо про
чергування. А саме: чергування голосних звуків.
Робота зі словом. Стіна слів: чергування
Робота в зошиті
Працюємо з підручником, завдання 1 (с.43) ( усно)
- Прочитай слова.
Визнач, приклади якого чергування голосних
є в кожному стовпячику: [і] - [о] чи [і] - [е].
Завдання 3 (с.43) (усно)
Добери до поданих слів споріднені так, щоб відбулося
чергування.
Завдання 5 (с.43)
Прочитайте текст.
Яка тема тексту? Про що він? Навіщо автор написав цей
текст?
Про що ви дізналися вперше? Чи знаєте ви хто такі
чумаки? Що такі віз? Як виглядає віл? Чому нашу
галактику називають Чумацьким Шляхом?
Спишіть перші 5 речень, розкриваючи дужки.
Завдання для закріплення ( усно)
10 листопада
Ольга Губарева приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Губарева
Время: 10 ноя 2020 02:30 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84079759366?pwd=VGkyeVcwa29uSUxzSmtpTGZHUkp1Zz09
Идентификатор конференции: 840 7975 9366
Код доступа: 7adLw8
Тема. Наголошені і ненаголошені голосні
підручник с. 37-40
Прочитайте розмову між котиком та мишкою. на с. 39
- Що відбувається на малюнку?
- Як називається розмова, зображена на малюнку?
Чому? (монолог)
- За якої умови можна сказати, що це діалог?
- Яку відповідь дасть миша?
Читаємо і аналізуємо правило (ст. 38)
- Як користуватись словником?
- На яку літеру потрібно звернути увагу для швидкого
пошуку слова?
- Як користуватись електронним словником?
- Як шукати слово в словнику онлайн?
Працюємо з підручником, ст. 40 завдання 3
- Прочитайте самостійно завдання.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись яку літеру слід
писати?
-Як потрібно шукати слова в словнику?
Самостійне виконайте завдання з
допомогою словничка.
Підручник с.40 завдання 4 – записати пари слів за зразком
Вправи для повторення правила про написання е та и (усно)
Домашнє завдання
Добре вивчити правло на с.37.
Урок завершено
9 листопада
Немає коментарів:
Дописати коментар